Cambridge English

IELTS TRAINER

 

مرکز زبان آرمانی بزرگترین مرکز آموزش زبان انگلیسی و آموزش آیلتس با مدیریت ایمان مافی ارائه می دهد:

کتاب یاب آرمانی بزرگترین منبع جستجوی هوشمند و دیجیتال کتاب های آموزشی

 

اگر به دنبال یک منبع نمونه سوالات آیلتس  می گردید این کتاب مخصوص شماست!

 

شناسنامه کتاب:

سطح هدف: زبان آموزان سطح upper intermediate و Advanced
نوع کتاب: بصورت خود خوان
مهارت هدف: نمونه سوالات تمام بخش های آزمون آیلتس
مخاطب هدف: زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون IELTS در ماژول های آکادمیک و جنرال را دارند.

 

این کتاب شامل 6 عدد آزمون کامل آیلتس (هم جنرال و هم آکادمیک) می باشد که  می تواند کمک فوق العاده ایی به بررسی سطح آمادگی شما پیش از آزمون کند. آزمون اول و دوم حاوی نکات آموزشی و کلیدی می باشند تا دقیقا بدانید هر سوال بایستی چگونه پاسخ داده شود. در این کتاب از اشتباهات رایج آزمون دهنده های واقعی استفاده شده است تا نکات طلایی آزمون آیلتس هرچه دقیق تر برای خواننده کتاب بیان شود.

این کتاب در سال 2011 منتشر شده است و طبق آخرین تغییرات آزمون آیلتس می باشد. همچنین به دلیل اینکه ناشر این کتاب انتشارات کمبریج است می توانید کاملا اطمینان داشته باشد که سطح و فرمت سوالات کاملا با امتحان اصلی یکسان است. برچسب روی جلد کتاب Official Cambridge Preparations material for IELTS خیال شما را از تمام محتوای این کتاب راحت می کند.

همچنین پاسخنامه این کتاب بسیار جامع است و حتی متن فایل های صوتی نیز در انتهای آن موجود است. قسمت هایی از متن که جواب در آنجا است مشخص شده اند. شما براحتی می توانید این کتاب را بصورت خودخوان مطالعه کنید.

استفاده از کتاب های نمونه سوالات آزمون می تواند کمک بسیار زیادی به روند یادگیری شما بکند، اگر به درستی از آن ها استفاده کنید! بهتر است ابتدا با کتاب های آموزشی دیگر با آزمون آیلتس آشنا شوید و به تقویت مهارت های مختلف خود از جمله ریدینگ، لغت و… کنید و سپس چند ماه مانده به امتحان جهت محک زدن خود شروع به تست زنی کنید. به عبارت دیگر تا آماده نیستید این کتاب ها را هدر ندهید! این قضیه مخصوصا برای کتاب های نمونه سوال کمبریج صدق می کند.

کتابهای پیشنهادی